Jaarrekening

Jaarrekening

De jaarrekening geeft u meer inzicht in de financiële situatie van uw onderneming. Na het afsluiten en de controle op uw boekhouding stellen we het jaarbericht voor u op. Deze bestaat uit de volgende onderdelen:

  • Balans
  • Winst-en-verliesrekening
  • Toelichting

We bespreken met u de financiële en fiscale positie en maken een resultaat vergelijking. Voor de (kleine) bv helpen wij u graag bij het publiceren van de jaarrekening bij de Kamer van Koophandel en het opstellen van notulen bij een aandeelhoudersvergadering.

Voor een ZZP’er is een jaarrekening niet verplicht om op te stellen en te deponeren. Op de balansdatum aan het einde van het boekjaar dient de administratie wel een helder en getrouw beeld te geven. De balans en winst-en-verliesrekening moeten aan het einde van het boekjaar op orde zijn. Het geeft de kredietwaardigheid en de financiële gezondheid van een onderneming weer. We vinden het belangrijk dat de administratie op orde is en het jaar wordt afgesloten met een jaarrekening. Wilt u een krediet of een hypotheek aanvragen en heeft u nog geen jaarrekeningen van voorgaande jaren, geen probleem! VANSEM helpt u daarbij. 

Belastingaangifte VANSEM

Boekhouder nodig?

Financiële rapportage

Wilt u altijd en overal een actueel inzicht in al uw financiële gegevens, we koppelen uw boekhouding met de rapportagesoftware waar u toegang tot krijgt. Via uw computer maar ook in een app kunt alle cijfers zien in een overzichtelijk dashboard.

Direct uw jaarrekening uitbesteden?

Zoekt u hulp bij uw jaarrekening? Zoek niet verder! VANSEM komt met alle plezier een keer langs voor een vrijblijvend gesprek op locatie. Of neem contact op voor een offerte op maat. Wij zijn te bereiken via 026 234 0430 of via info@vansem.nl. Of vul het contactformulier in op onze website. Voor professionele hulp bij uw jaarrekening en meer gaat u naar VANSEM!

NOAB Gecertificeerd

Sinds 2023 is VANSEM boekhouding met trots lid van de Nederlandse Orde van Administratie- en Belastingdeskundigen (NOAB). Als NOAB-lid verplichten we ons tot het leveren van hoogwaardige diensten, voortdurende bijscholing en het handhaven van strikte ethische normen.

Dit lidmaatschap stelt ons in staat om expertise in te schakelen wanneer dat nodig is, met toegang tot de deskundigen binnen de NOAB Adviesgroep, waaronder fiscalisten, accountants, advocaten en arbeidsdeskundigen. We zijn vastbesloten om deze normen te handhaven en blijven onze klanten ondersteunen met hoogwaardige diensten op een flexibele manier!